ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Συμβουλές και άρθρα διατροφικής γνώσης, αθλητικής διατροφής, συνταγών και συμπληρωμάτων

Βασικά συμπληρώματα διατροφής: Τα απολύτως απαραίτητα

συμπληρώματα διατροφής

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Μην χάνεις κανένα άρθρο σαν και αυτό. Εγγράψου τώρα στο newsletter του Ensomati και λάβε κάθε εβδομάδα δωρεάν προγράμματα ασκήσεων, άρθρα για διατροφή και συμβουλές προπόνησης σύμφωνα με τους στόχους σου.

Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται να ξεκινήσουν γυμναστήριο, σκέφτονται επίσης να αγοράσουν τόνους συμπληρώματα για να τους βοηθήσουν στην προσπάθειά τους να χτίσουν το σώμα που ονειρεύονται. Χρειάζεστε όμως, πραγματικά, όλα αυτά τα συμπληρώματα, όταν ξεκινάτε το γυμναστήριο; Όχι, αλλά άμα είναι ντε και καλά να πάρεις κάτι ας δούμε τα πιο θεμελιώδη, τα πιο βασικά συμπληρώματα διατροφής.

Τα συμπληρώματα είναι ότι λέει η λέξη: “συμπληρώματα” και αυτό που θα πρέπει να κάνετε πρωτίστως είναι να επικεντρωθείτε περισσότερο στο τι θα πρέπει να φάτε, και όχι στο πόσο ένα συμπλήρωμα μπορεί να σας βοηθήσει. Δεν υπάρχει συμπλήρωμα που να είναι αναγκαίο ή ζωτικής σημασίας για την προπόνηση, αλλά υπάρχουν ορισμένα συμπληρώματα που έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά αποτελεσματικά. Ας τα δούμε ένα προς ένα.

Πρωτεΐνη ορού γάλακτος

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος σε σκόνη (whey) είναι ίσως το πιο διαδεδομένο συμπλήρωμα διατροφής στον κόσμο. Υπάρχουν ένα σωρό είδη πρωτεϊνών εκεί έξω και όλες υποστηρίζουν ότι είναι καλύτερες από την άλλη. Γενικά όμως, εάν αγοράσετε από μια καλή και σεβαστή στο χώρο μάρκα, οι πιθανότητες είναι ότι θα πάρετε μια καλή πηγή πρωτεΐνης με ελάχιστες ποσότητες από υδατάνθρακες ή λίπος.

Διάβασε επίσης: Τα 5 πιο βασικά συμπληρώματα διατροφής για κάθε στόχο

Γιατί χρειάζεστε μια καλή πρωτεΐνη; Πρώτον: Ευκολία. Δεν είναι εύκολο για το μέσο άνθρωπο να λαμβάνει 2 γραμμάρια πρωτεΐνη ανά κιλό σωματικού βάρους την ημέρα από την καθημερινή του διατροφή. Είναι σχεδόν αδύνατον!

Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος αποτελεί μια γρήγορη και εύκολη λύση για να φτάσετε τους καθημερινούς πρωτεϊνικούς σας στόχους γρήγορα και αποτελεσματικά. Δεύτερον: Έχει γρήγορη απορρόφηση. Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος απορροφάται γρήγορα από το σώμα, το οποίο είναι πολύ αποτελεσματικό για μετά την προπόνηση. Είναι ανέξοδη: Η πρωτεΐνη είναι συνήθως ένα από τα λιγότερο ακριβά συμπληρώματα που μπορείτε να πάρετε ανά μερίδα. Αν το διαιρέσετε την τιμή μιας συσκευασίας με τις δόσεις που βγάζει, θα καταλάβετε τι εννοούμε. Ψάξτε για on-line προμηθευτές, που μπορούν να διαθέσουν προϊόντα πιο φτηνά από ότι τα φυσικά καταστήματα. Κάντε μια έρευνα αγοράς και βρείτε τις προσφορές που σας συμφέρουν περισσότερο.

Κρεατίνη

Εδώ και χρόνια, η κρεατίνη έχει αποδειχθεί ότι είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά συμπληρώματα διατροφής που μπορεί να αυξήσει το μέγεθος και τη δύναμή σας όσο λίγα συμπληρώματα εκεί έξω. Στην αγορά κυκλοφορούν τόσες κρεατίνες όσο και πρωτεΐνες σε σκόνη, άλλες απλές μονοϋδρικές, άλλες μίξη διάφορων ειδών κρεατίνης και άλλες με προσθήκη διεγερτικών ουσιών. Αν και μια απλή μονοϋδρική κάνει τη δουλειά της, ωστόσο το αφήνουμε σε εσάς να αποφασίσετε αν θα πάτε με… τη μόδα.


Προγράμματα διατροφής Mealpro

Η επανάσταση στη διατροφή

Κάναμε όλους τους υπολογισμούς για εσένα. Μετρήσαμε θερμίδες και μακροθρεπτικές αναλογίες. Το μόνο που σου μένει είναι να… μαγειρέψεις και να φτιάξεις το σώμα που πάντα ήθελες.

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI MEALPRO

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προσθέσετε κρεατίνη στη διατροφή σας. Ο ευκολότερος είναι να προσθέσετε την κρεατίνη στο πρωτεϊνικό σας γεύμα ή να την καταναλώσετε από μόνη της πριν ή μετά την προπόνησή. Συνήθως, συνιστάται να παίρνετε δύο μερίδες από 5 γραμμάρια κρεατίνης η κάθε μία.

Yπάρχει, επίσης, συζήτηση για το αν θα πρέπει ή όχι κάποιος να “φορτώνει” κρεατίνη, δηλαδή όταν ξεκινά κάποιος τη λήψη της, να λαμβάνει για μερικές ημέρες 4 φορές παραπάνω από τη συνισταμένη ποσότητα ώστε να εισέλθει σε φάση κορεσμού για να μπορέσει έπειτα το σώμα να την χρησιμοποιήσει καλύτερα. Μπορείτε αν θέλετε να δοκιμάσετε τη διαδικασία “υπερφόρτωσης” αν και η αποτελεσματικότητά της είναι αμφισβητήσιμη. Πάντως, πλέον οι περισσότερες, αν όχι όλες, οι μάρκες κρεατίνης στην αγορά έχουν αποτάξει αυτό τον όρο.

Πολυβιταμινούχα

Μια πολυβιταμίνη δεν είναι μόνο καλή για τις προπονήσεις σας, αλλά και για γενική υγεία. Είναι από τα πιο βασικά συμπληρώματα διατροφής στον κόσμο που συνιστούνται γενικά για όλους όσους θέλουν να ενισχύσουν τον οργανισμό τους και να έχουν κάθε μέρα ενέργεια. Για τον αθλούμενο όμως που αναζητά το μάξιμουμ στο γυμναστήριο, μια πολυβιταμίνη δεν θα πρέπει να λείπει ποτέ από το ντουλάπι του. Τα οφέλη είναι πάρα πολλά. Από αντιφλεγμονώδη δράση για καλύτερη ανάρρωση, μέχρι ενίσχυση του ανοσοποιητικού και από αντιοξειδωτικές ιδιότητες μέχρι μεγιστοποίηση της απορρόφησης όλων των θρεπτικών συστατικών που λαμβάνει κάποιος κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ιχθυέλαιο

Το ιχθυέλαιο είναι ένα δημοφιλές συμπλήρωμα για τη γενική καρδιαγγειακή υγεία και όχι μόνο. Ελέγχει τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα, θωρακίζει την καρδιά και αποτρέπει καρδιακές προσβολές και άλλες νόσους, προάγει υγιείς και δυνατές αρθρώσεις, βοηθά στο μεταβολισμό του λίπους, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και χαρίζει ένα υγιές και λαμπερό δέρμα!

Στην αγορά κυκλοφορούν εκατοντάδες άλλα σκευάσματα. Προ-προπονητικά, λιποδιαλύτες, φυσικοί ενισχυτές τεστοστερόνης κλπ, όλα με το δικό τους λόγο ύπαρξης. Ωστόσο, τα παραπάνω αποτελούν τη βάση των συμπληρωμάτων που θα πρέπει να παίρνει κανείς για να επιτύχει πιο γρήγορα τους στόχους που έχει θέσει για το σώμα του.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.