ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση

πρόγραμμα προπόνησης

Πρέπει να κρατάμε σημειώσεις όταν προπονούμαστε;

Ένα από τα πιο βασικά πράματα που πρέπει να κάνετε αν δεν θέλετε να παραμένετε στάσιμοι είναι η καταγραφή των προπονήσεων σας σε ένα ημερολόγιο. Μπορεί για μερικούς να είναι λίγο βαρετό αλλά αν θέλετε να έχετε το μέγιστο όφελος από κάθε προπόνηση σας οι σημειώσεις είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό.

Ένα ρητό λέει «αποτυχία προγραμματισμού, ισούται με προγραμματισμένη αποτυχία». Αν πηγαίνετε κάθε φορά στο γυμναστήριο και δίνετε μόνο βάση στις επαναλήψεις ρυθμίζοντας τα κιλά στο περίπου ή βάζοντας τα κιλά που νομίζετε ότι χρησιμοποιήσατε την τελευταία φορά χωρίς να είστε  σίγουροι τότε θα είναι λίγο δύσκολο να δείτε κάποια αλλαγή στην απόδοση σας από ένα σημείο και μετά. Αν δεν είστε σίγουροι ότι έχετε καταρρίψει τα προηγούμενα σας μέγιστα (σε κιλά ή επαναλήψεις) πως νομίζετε ότι θα σημειώσετε πρόοδο;

Τι πρέπει να σημειώνω;
  • Σημειώνετε πάντα τα κιλά – Αν μια άσκηση βγήκε πολύ εύκολα ίσως σημαίνει πως πρέπει να αυξήσετε την αντίσταση την επόμενη φορά. Αν βγήκε πολύ δύσκολα με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η τεχνική της άσκησης τότε ίσως πρέπει να μειώσετε την αντίσταση.
  • Σημειώνετε σετ και επαναλήψεις – Αυτές οι καταγραφές σε συνδυασμό με τα κιλά σας δίνουν μια καθαρή εικόνα της συνολικής σας προόδου σε κάθε άσκηση.
  • Ενοχλήσεις – Μπορεί να νιώσατε πολύ παραπάνω κουρασμένος από το συνηθισμένο κάποιες μέρες που ίσως δηλώνει σημάδια υπερπροπόνησης ή ότι οι ώρες που γυμνάζεστε δεν είναι ιδανικές για εσάς. Μπορεί να νιώσατε κάποιους πόνους κατά την διάρκεια μιας άσκησης που ίσως σημαίνει πως κάνατε τεχνικά κάτι λάθος ή πως αυτή η άσκηση δεν είναι κατάλληλη για εσάς.
  • Παρατηρήστε ποια προγράμματα σας προσφέρουν τα βέλτιστα αποτελέσματα και εστιάστε σε αυτά.
  • Οτιδήποτε άλλο πιστεύετε πως βελτιώνει ή μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα της προπόνησης σας και της υγείας σας γενικότερα.

Εμείς σας προτείνουμε να έχετε πάντα ένα μικρό σημειωματάριο στον σάκο σας και αμέσως μετά από κάθε προπόνηση ή ανάμεσα στα διαλείμματα από άσκηση σε άσκηση να κρατάτε σημειώσεις. Εάν οι στόχοι σας είναι μακροπρόθεσμοι και σας αρέσει να βλέπετε τα αποτελέσματα σας, από το που ξεκινήσατε και που φτάσατε, να νιώθετε περήφανοι για το τι κατακτήσατε πρέπει επίσης το βράδυ όταν τελειώσετε όλες τις υποχρεώσεις σας να καθίστε με την ησυχία σας και περάστε τις σημειώσεις σε ένα ετήσιο ημερολόγιο στην αντίστοιχη μέρα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Πως ορίζεται η δύναμη και ποιές είναι οι μορφές της

Πως ορίζεται η δύναμη και ποιές είναι οι μορφές της

Γιατί η HIIT είναι η πλέον πιο αποδοτική προπόνηση για καύση λίπους

Γιατί η HIIT είναι η πλέον πιο αποδοτική προπόνηση για καύση λίπους

Θέλετε μια τρελή προπόνηση για κάψιμο λίπους; Enter Tabata!

Θέλετε μια τρελή προπόνηση για κάψιμο λίπους; Enter Tabata!


 

Tags:

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα