ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση

δυνατή προπόνηση

Προπονείσαι αρκετά δυνατά; Ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου

Προπονείστε για αρκετό καιρό χωρίς αισθητά αποτελέσματα; Προσπαθείτε να βρείτε τι φταίει; Ήρθε η ώρα να κάνετε στον εαυτό σας ορισμένες ερωτήσεις ως προς την προσέγγιση που έχετε υιοθετήσει, τόσο προπονητικά όσο και πνευματικά. Δείτε τις παρακάτω ερωτήσεις που μπορεί να σας βοηθήσουν στο να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει.

Προπονείστε μόνος ή με φίλο;

Η προπόνηση σόλο είναι ήσυχη και απερίσπαστη, βοηθώντας σας έτσι να συγκεντρωθείτε στο στόχο, αλλά μπορεί να αποβεί εξαιρετικά δύσκολη όταν προσπαθείτε να ξεπεράσετε τη στασιμότητα στις μέγιστές σας, καθώς και επικίνδυνη σε αρκετές περιπτώσεις. Βρείτε λοιπόν, κάποιον με παρόμοιους στόχους και χρονοδιάγραμμα και προπονηθείτε μαζί, δίνοντας έτσι ο ένας στον άλλο όχι μόνο τη βοήθεια, αλλά και το κίνητρο να ξεπεράσει τον εαυτό του σε κάθε προπόνηση.

Καταγράφετε τις αποδόσεις σας;

Κάθε φορά που εισέρχεστε στο γυμναστήριο, θα πρέπει μπαίνετε με τη σκέψη ότι πρόκειται να σπάσετε το προηγούμενο προσωπικό σας ρεκόρ. Έχοντας μια βασική ιδέα κάπου γραπτώς, για το που ήσασταν την προηγούμενη φορά θα σας δώσει νέα ώθηση ώστε να προσπαθήσετε λίγο παραπάνω την επόμενη.

Είστε αρκετά δυναμικοί;

Μήπως 3 μέρες δεν είναι αρκετές; Έχετε σκεφτεί 4 ημέρες ή 5; Έχετε δοκιμάσει τα όριά σας; Μήπως βάζετε λιγότερα κιλά; Ή κάνετε μόνο απλές ασκήσεις απομόνωσης; Έχετε ποτέ προσπαθήσει άλλες πιο δυναμικές τεχνικές όπως super sets ή drop sets;

Τρώτε;

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που ξεχνάνε οι πιο πολλοί είναι το “Αν δεν φας πως θα μεγαλώσεις;” που τους έλεγε η μαμά. Σκεφτείτε το. Αν γυμνάζεστε σαν τέρας όλη την εβδομάδα και δεν τρώτε σαν τέρας, δεν πρόκειται να δείτε τα αποτελέσματα που θέλετε. Ξεκινήστε προσπαθώντας να προσθέσετε μισό κιλό νέας μυϊκής μάζας κάθε εβδομάδα. Δεν πρόκειται να το πετυχαίνετε πάντα, αλλά θα έρθετε αρκετά κοντά.

Τι φοβάστε;

Φοβάστε ότι δεν έχετε χρόνο; Ότι δεν σας αφήνει το καθημερινό σας πρόγραμμα να γίνετε αυτό που θέλετε; Φοβάστε μην εξαντληθείτε; Μην πέσετε στην παγίδα της υπερπροπόνησης; Μη χάσετε τους κοιλιακούς σας τρώγοντας λίγο παραπάνω; Ο μεγαλύτερος φόβος ενός ανθρώπου βρίσκεται στο γεγονός ότι διστάζει να ανακαλύψει τα δικά του όρια; Εσείς τα έχετε ανακαλύψει;

Προπονείστε όσο πρέπει;

Ναι, μπορεί να έχετε διαβάσει άρθρα σε περιοδικά που λένε ότι είναι δυνατό να επιτευχθεί μια εκπληκτική σωματική διάπλαση σε μόλις 40 λεπτά προπόνησης την ημέρα. Ναι, κάποιοι σας είπαν για την κορτιζόλη και πανικοβάλλεστε όταν βλέπετε πως έχει περάσει 1 λεπτό μετά τα 60 λεπτά στο γυμναστήριο. Αλλά έχετε παρατηρήσει λίγο τις προπονήσεις των “μεγάλων”; Αν ναι, τότε δεν έχετε απορήσει γιατί προπονούνται για 90 και παραπάνω λεπτά με 16-20 σετ για μια μεγάλη μυική ομάδα, 10 σετ συνολικά για μια δευτερεύουσα και μετά χτυπάνε τους διαδρόμους; Και μην ακούσουμε δικαιολογίες τύπου “αυτοί παίρνουν φάρμακα”. Αυτό τι σημαίνει δηλαδή; Ότι εσείς είστε κατώτεροι;

Μήπως είστε όλο δικαιολογίες;

Οι δικαιολογίες είναι για τους αδύναμους και αυτούς που φοβούνται να ξεπεράσουν τα όριά τους. Επιχειρήματα που θέτουν για να ησυχάσουν τη συνείδησή τους ώστε να πείσουν τον εαυτό τους ότι δεν είναι ικανοί. Μόλις συνειδητοποιήσετε τι δυναμικό κρύβεται μέσα σας, τότε θα δείτε ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


5 αποτελεσματικές ασκήσεις για ώμους… πολυβόλα

5 αποτελεσματικές ασκήσεις για ώμους… πολυβόλα

Σύνθετες και απομονωτικές ασκήσεις. Τι είναι και πότε θα πρέπει να εκτελούνται

Σύνθετες και απομονωτικές ασκήσεις. Τι είναι και πότε θα πρέπει να εκτελούνται

Super Sets – Ο απόλυτος οδηγός

Super Sets – Ο απόλυτος οδηγός


 

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα