ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

db-standing-shoulder-raise

Πιέσεις με αλτήρες για ώμους – όρθια στάση

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής
Δευτερεύουσα: Πρόσθιος οδοντωτός, θωρακικός (άνω μοίρα), τρικέφαλος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Κρατώντας έναν αλτήρα σε κάθε χέρι, σταθείτε όρθιοι, με τα πόδια στο πλάτος των ώμων σας.
  • Σηκώστε τα βάρη στο ύψος του κεφαλιού, περιστρέφοντας τα χέρια σας προς τα εμπρός και πάνω.
  • Οι τρικεφάλοί σας θα πρέπει να είναι παράλληλοι με το πάτωμα και οι αγκώνες σας λυγισμένοι 90 μοίρες. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Κρατώντας την πλάτη σας ίσια και χρησιμοποιώντας μόνο τα χέρια σας, εκτείνετε τα χέρια σας προς τα πάνω.
  • Καθώς τα χέρια σας φτάνουν σε πλήρη έκταση, φέρετε τους αλτήρες κοντά μεταξύ τους, ώσπου να αγγίζονται ελάχιστα.
  • Κρατήστε για 1′ δευτ., ενώ πιέζετε τους μύες των ώμων σας.
  • Με μια ελεγχόμενη κίνηση, επιστρέψτε στην αρχική θέση και εισπνεύστε.
  • Επαναλάβετε.

Αυτή η άσκηση μπορεί επίσης να πραγματοποιηθεί και σε καθιστή στάση για λιγότερη καταπόνηση στη μέση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Όρθιες έλξεις ώμων στην τροχαλία με σχοινί

Πιέσεις ώμων με μπάρα – καθιστές

Πιέσεις ώμων με μπάρα – καθιστές

Πλάγιες εκτάσεις με το ένα χέρι στην τροχαλία

Πλάγιες εκτάσεις με το ένα χέρι στην τροχαλία


 

Tags: ,,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα