Λάκτισμα τρικεφάλου στην τροχαλία

Λάκτισμα τρικεφάλου στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Στάσου μπροστά σε μια τροχαλία και γείρε προς τα μπροστά βαστώντας με το ένα χέρι το μηρό σου και κρατώντας τη λαβή με το άλλο
  • Με την πλάτη σε ευθεία γραμμή, σήκωσε τον αγκώνα του χεριού που κρατάει τη λαβή λίγο πιο πίσω από την πλάτη
  • Κάμψε το χέρι έτσι ώστε να έρθει σε ορθή γωνία. Αυτή είναι η αρχική θέση
  • Εισέπνευσε και προέκτεινε προς τα πίσω το χέρι τραβώντας τη λαβή
  • Συνέχισε μέχρι όλο το χέρι να έρθει σε πλήρη έκταση και πίσω από τον γλουτό
  • Παύση για 1 δευτ. και επέστρεψε στην αρχική θέση
  • Επανάλαβε με το άλλο χέρι.

Μόνο οι πήχεις θα πρέπει να κινούνται κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης. Κράτησε τον αγκώνα στην ίδια ευθεία με τους ώμους ανά πάσα στιγμή καθ ‘όλη την κίνηση


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Σκυφτή κωπηλατική με αλτήρες

Σκυφτή κωπηλατική με αλτήρες

Εκτάσεις ώμων χιαστί με τροχαλία σε σκυφτή θέση

Εκτάσεις ώμων χιαστί με τροχαλία σε σκυφτή θέση

Ξαπλωτές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι

Ξαπλωτές εκτάσεις τρικεφάλων με το ένα χέρι

Επικλινή pushups

Επικλινή pushups

Έμπρόσθια άρση ώμου στην τροχαλία με ένα χέρι

Έμπρόσθια άρση ώμου στην τροχαλία

Προσαγωγή τροχαλίας σε επικλινή πάγκο

Προσαγωγή τροχαλίας σε επικλινή πάγκο

Ensomati Mealpro
Ensomati Mealpro

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά

μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά

follow ensomati
follow ensomati @ instagram
Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.