Προσαγωγή τροχαλίας σε επικλινή πάγκο

Προσαγωγή τροχαλίας σε επικλινή πάγκο

Είδος άσκησης: Σύνθετη, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Κάθισε σε έναν πάγκο με γωνία 40 μοιρών. Ο πάγκος θα κοιτάζει πλάτη την τροχαλία
  • Πιάσε την μπάρα με πρηνή λαβή και σε άνοιγμα μικρότερο από αυτό των ώμων
  • Τα χέρια σε έκταση πάνω από το κεφάλι. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εισέπνευσε και φέρε την μπάρα μπροστά σου χωρίς να λυγίζεις τους αγκώνες
  • Εξέπνευσε και φέρε την μπάρα στη θέση εκκίνησης αργά και ελεγχόμενα
  • Επανάλαβε

Προσπάθησε να τραβήξεις με τους μυς της ωμοπλάτης και όχι με τα χέρια.


Η προπόνησή σου στο επόμενο επίπεδο

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για τους στόχους σου

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.