ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

cb-forward-raise

Έμπρόσθια άρση ώμου στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής
Δευτερεύουσα: Θωρακικός (άνω μοίρα), πρόσθιος περοναίος
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Προσαρτήστε το εξάρτημα της μονής λαβής στην τροχαλία και σταθείτε με την πλάτη στις πλάκες πίσω σας.
  • Κρατήστε τη λαβή μπροστά από το μηρό με τις παλάμες στραμμένες προς τα μέσα και το χέρι σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Σηκώστε προς τα μπροστά και άνω, χωρίς να κάμπτετε τον αγκώνα. Οι παλάμες θα πρέπει να είναι πάντα στραμμένες προς τα κάτω.
  • Συνεχίστε την άρση μέχρι το χέρι να είναι λίγο παραπάνω από παράλληλο με το πάτωμα.
  • Παύση για 1′ δευτ.
  • Εκπνεύστε και χαμηλώστε αργά το βάρος στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε με το άλλο χέρι.

Αυτή η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί χρησιμοποιώντας και τα δύο χέρια με μια μπάρα ή με αλτήρες, ωστόσο η δυσκολία αυξάνεται κατά πολύ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Πλευρικές οπίσθιες εκτάσεις με αλτήρες

Πλευρικές οπίσθιες εκτάσεις με αλτήρες

Πλευρικές εκτάσεις για ώμους με αλτήρες

Πλευρικές εκτάσεις για ώμους με αλτήρες

Πλάγιες εκτάσεις για ώμους με αλτήρες

Πλάγιες εκτάσεις για ώμους με αλτήρες


 

Tags: ,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα