Εκτάσεις στήθους με αλτήρες στον επικλινή

Εκτάσεις στήθους με αλτήρες στον επικλινή

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Θωρακικός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, Αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Ξάπλωσε σε έναν επικλινή πάγκο στις 30 μοίρες κρατώντας δύο αλτήρες
  • Φέρε τα χέρια σου σε πλήρη έκταση στο πλάι κάθετα με τον κορμό. Αυτή είναι η αρχική σου θέση
  • Εισέπνευσε και σήκωσε τα χέρια προς τα πάνω χωρίς να κάμπτεις τους αγκώνες
  • Συνέχισε μέχρι οι αλτήρες να ακουμπήσουν ελαφρώς μεταξύ τους
  • Παύση για 1 δευτ. και επανέρχεσαι στην αρχική σου θέση με μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση
  • Επανάλαβε

Μην κλειδώνεις πλήρως τους αγκώνες σου.


Χτίσε μυς. Χάσε βάρος. Go Fitpro.

Διάλεξε το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και ξεκίνα τώρα

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.