Σκυφτές άρσεις γαστροκνημίων – donkey calf raises

Σκυφτές άρσεις γαστροκνημίων – donkey calf raises

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Γαστροκνήμιος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Στάσου με τα ακροδάχτυλα των ποδιών σε ένα στεπ ή δίσκο και γείρε προς τα μπροστά στηρίζοντας τα χέρια σε έναν πάγκο
  • Σιγουρέψου ότι η μέση είναι σε ορθή γωνία, οι γάμπες είναι σε πλήρη σύσπαση και ότι κρατάς καλή ισορροπία. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Εισέπνευσε και ύψωσε τις φτέρνες όσο πιο ψηλά μπορείς
  • Σφίξε όσο πιο πολύ μπορείς κατά την ανύψωση
  • Παύση για 2 δευτ. και επέστρεψε στην αρχική θέση
  • Επανάλαβε

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.