ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Ρώσικες συστροφές

Ρώσικες συστροφές

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Πλάγιος κοιλιακός
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Κάθισε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα
  • Φέρε τα χέρια μπροστά στο στήθος και λυγίστε τα γόνατα
  • Έχοντας κλειδωμένα τα πόδια περιστρεψε τον κορμό σου μέχρι ο ένας αγκώνας να αγγίξει το αντίθετο γόνατο
  • Χωρίς παύση σύστρεψε από την άλλη πλευρά
  • Επανάλαβε

Η άσκηση εκτελείται χωρίς παύση για όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς. Για έξτρα αντίσταση μπορείς να κρατήσεις ένα δίσκο μπροστά στο στήθος σου.


Η προπόνησή σου στο επόμενο επίπεδο

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για τους στόχους σου

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.