Όρθιες άρσεις γαστροκνημίων στο όργανο

Όρθιες άρσεις γαστροκνημίων στο όργανο

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Γαστροκνήμιος
Εξοπλισμός: Όργανο γυμναστικής
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Στάσου όρθιος κάτω από τα μαξιλάρια του οργάνου έχοντας σιγουρέψει ότι πιέζουν επαρκώς τους ώμους
  • Κράτησε από τις λαβές και έχε τα πόδια κλειστά, ενώ τα πέλματα πατάνε σταθερά στην πλατφόρμα του οργάνου οργάνου ή να κάμπτονται ελαφρώς προς τα κάτω. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Ανασήκωσε όσο ψηλά μπορείς τις φτέρνες και σφίξτε τους μύες της κνήμης
  • Παύση για 2 δευτ. και επέστρεψε στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβε

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Γόνατα με αγκώνες

Γόνατα με αγκώνες

Ροκανίσματα στο όργανο κοιλιακών

Ροκανίσματα στο όργανο κοιλιακών

Εκτάσεις τετρακεφάλων στο όργανο

Εκτάσεις τετρακεφάλων στο όργανο

Προβολές με μπάρα

Προβολές με μπάρα

Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Προσαγωγές ισχίου στο όργανο

Προσαγωγές ισχίου στο όργανο

Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.