ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΤΗΘΟΣ

Όλες οι ασκήσεις για στήθος για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Πιέσεις επικλινούς πάγκου με αλτήρες

Πιέσεις επικλινή πάγκου με αλτήρες

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Θωρακικός
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (πρόσθια μοίρα), Τρικέφαλος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, Αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Ξαπλώστε σε έναν επικλινή πάγκο στις 30 μοίρες, σιγουρεύοντας ότι τα πόδια σας πατάνε σταθερά στο πάτωμα
  • Πιάστε δυο αλτήρες και φέρτε τους δεξιά και αριστερά σας μέχρι τα χέρια να έχουν έρθει σε ορθή γωνία. Αυτή είναι η αρχική θέση
  • Εισπνεύστε και σηκώστε τους αλτήρες προς τα πάνω σε μια εκρηκτική κίνηση.
  • Συνεχίστε μέχρι τα χέρια να έχουν έρθει σε πλήρη έκταση.
  • Παύση για 1 δευτ. και επιστρέψτε αργά στην αρχική σας θέση.
  • Επαναλάβετε.

Έχετε την σπονδυλική στήλη σε φυσική καμπύλη. Κλειδώστε τους ώμους και προσπαθήστε να σηκώσετε με τους μύες του θώρακα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Εκτάσεις στήθους με αλτήρες στον επικλινή

Εκτάσεις στήθους με αλτήρες στον επικλινή

Πιέσεις πάγκου με αλτήρες

Πιέσεις πάγκου με αλτήρες

Push-ups

Push-ups


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα