ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΤΗΘΟΣ

Όλες οι ασκήσεις για στήθος για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Push-ups
Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Θωρακικός
Δευτερεύουσα: Τρικέφαλος, Δελτοειδής (πρόσθια μοίρα)
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Στηριχτείτε με τα χέρια σε άνοιγμα μεγαλύτερο από αυτό των ώμων σας και τα ακροδάχτυλα των ποδιών σας παράλληλοι με το πάτωμα.
  • Φέρτε τα χέρια σας σε πλήρη έκταση και το σώμα σας σε ευθεία γραμμή. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εισπνέυστε και χαμηλώστε το σώμα σας μέχρι το στήθος σας να φτάσει κοντά στο πάτωμα.
  • Παύση για 1 δευτ. και ανυψώστε το σώμα σας πάλι στη θέση εκκίνησης.
  • Επαναλάβατε.

Προσπαθήστε να κρατήσετε όλο το σώμα σε ευθεία γραμμή, σφίγγοντας τους κοιλιακούς σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Πιέσεις κατακλινή πάγκου με μπάρα

Πιέσεις κατακλινή πάγκου με μπάρα

Εκτάσεις στήθους με αλτήρες

Εκτάσεις στήθους με αλτήρες

Πιέσεις επικλινή πάγκου με αλτήρες

Πιέσεις επικλινή πάγκου με αλτήρες


 

Tags: ,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα