ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Πρηνείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Πρηνείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Βραχιόνιος
Δευτερεύουσα: Δικέφαλος, βραχιονοκερκιδικός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε μπρούμυτα σε ένα πάγκο με πλάτη σε κλίση 45 μοιρών.
  • Κρατώντας ένα βαράκι σε κάθε χέρι, στηρίξτε το στήθος σας σταθερά στην πλάτη του πάγκου
  • Αφήστε τα χέρια σας ελεύθερα προς τα κάτω με τις παλάμες στραμμένες προς τα πάνω
  • Κάμψτε αργά τα χέρια σας επάνω, χωρίς να περιστρέφετε τους καρπούς, μέχρι οι αλτήρες να βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με τους ώμους σας
  • Σφίξτε τους δικέφαλους στην κορυφή της κίνησης και κρατήστε για 1 δευτ.
  • Κατεβάστε αργά τους αλτήρες πίσω στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβετε.

Κρατήστε αντίσταση με τις μύτες των ποδιών σας στο πάτωμα και μη ταλαντεύετε τους ώμους για να σηκώσετε το βάρος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα

Push-ups τρικεφάλων – Diamond push-ups

Push-ups τρικεφάλων – Diamond push-ups

Βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο

Βυθίσεις τρικεφάλων στον πάγκο


 

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα