ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Εκτάσεις τρικεφάλων με τροχαλία στον πάγκο

Εκτάσεις τρικεφάλων με τροχαλία στον πάγκο

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Δευτερεύουσα: –
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Τοποθετήστε έναν πάγκο μπροστά από μια χαμηλή τροχαλία στην οποία έχετε προσαρτήσει μια ευθεία μπάρα.
  • Πιάστε την μπάρα με πρηνή (κανονική) λαβή και τα χέρια σε άνοιγμα μικρότερο από αυτό ώμων.
  • Κρατήστε την μπάρα πάνω από το στήθος σας με τα χέρια σε έκταση και τους αγκώνες κλειδωμένους.
  • Χαμηλώστε την μπάρα φέρνοντας τους πήχεις προς το κεφάλι σας. Τα μπράτσα σας δεν θα πρέπει να είναι κάθετα με το σώμα σας. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Εισπνεύστε και σηκώστε την μπάρα μπροστά σας μέχρι τα χέρια σας να έχουν έρθει σε πλήρη έκταση.
  • Κρατήστε για 1 δευτ. και επιστρέψτε αργά στην αρχική θέση, πάλι χωρίς να κινείτε τους αγκώνες σας.
  • Επαναλάβετε.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Push-ups τρικεφάλων – Diamond push-ups

Push-ups τρικεφάλων – Diamond push-ups

Εκτάσεις τρικεφάλων στην τροχαλία πάνω από το κεφάλι

Εκτάσεις τρικεφάλων στην τροχαλία πάνω από το κεφάλι

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα


 

Tags: ,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα