Εκτάσεις τρικεφάλων με τροχαλία στον πάγκο

Εκτάσεις τρικεφάλων με τροχαλία στον πάγκο

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Τοποθέτησε έναν πάγκο μπροστά από μια χαμηλή τροχαλία στην οποία έχεις προσαρτήσει μια ευθεία μπάρα.
  • Πιάσε την μπάρα με πρηνή (κανονική) λαβή και τα χέρια σε άνοιγμα μικρότερο από αυτό ώμων
  • Κράτησε την μπάρα πάνω από το στήθος με τα χέρια σε έκταση και τους αγκώνες κλειδωμένους
  • Χαμήλωσε την μπάρα φέρνοντας τους πήχεις προς το κεφάλι. Τα μπράτσα δεν θα πρέπει να είναι κάθετα με το σώμα. Αυτή είναι η αρχική θέση
  • Εισέπνευσε και σήκωσε την μπάρα μπροστά σου μέχρι τα χέρια να έχουν έρθει σε πλήρη έκταση
  • Κράτησε για 1 δευτ. και επέστρεψε αργά στην αρχική θέση, πάλι χωρίς να κινείς τους αγκώνες
  • Επαναλάβε

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Σφυροειδείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Βυθίσεις τρικεφάλων στο δίζυγο

Βυθίσεις τρικεφάλων στο δίζυγο

Κάμψεις καρπών με αλτήρα

Κάμψεις καρπών με αλτήρα

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα

Κάμψεις δικεφάλων με μπάρα

Έλξεις στο μονόζυγο με ουδέτερη λαβή

Έλξεις στο μονόζυγο με ουδέτερη λαβή

Σκυφτή κωπηλατική στην τροχαλία με το ένα χέρι

Σκυφτή κωπηλατική στην τροχαλία με το ένα χέρι

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.