ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση

διάθεση για γυμναστική

10 συμβουλές για να μη χάσετε τη διάθεσή σας για γυμναστική

Το γυμναστήριο είναι η πιο δημοφιλής δραστηριότητα για όσους θέλουν να βελτιώσουν την εμφάνιση και την υγεία τους. Αρκετές φορές όμως, και για διάφορους λόγους, χάνουμε τη διάθεσή μας ή το κίνητρο να διατηρήσουμε μια συστηματική προπονητική ρουτίνα μέσα στις πολυάσχολες ζωές μας. Παρακάτω, θα βρείτε 10 χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρείτε την όρεξή σας για γυμναστική.

Φτιάξτε ένα πρόγραμμα προπόνησης

Εάν έχετε ένα καλά μελετημένο σχέδιο στο μυαλό, είναι ευκολότερο να εφαρμοστεί από το να πηγαίνετε και να χτυπιέστε στα βάρη με τυχαία σειρά. Θα σας κάνει να έχετε μεγαλύτερη επίγνωση των στόχων σας.

Να ασκείστε συστηματικά

Η επιμονή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην γυμναστική. Χωρίς αυτήν δεν θα καταφέρετε πολλά. Δώστε στον εαυτό σας λίγο χρόνο καθημερινά για τη φροντίδα του σώματός σας. Θα ανταμειφθείτε σίγουρα από αυτό.

Διαβάστε σχετικά θέματα

Υπάρχουν δεκάδες περιοδικά, εκατοντάδες βιβλία, και χιλιάδες sites που μπορούν όχι μόνο να σας συμβουλέψουν και να σας δώσουν καινούριες ιδέες, αλλά παράλληλα να σας πορώσουν περισσότερο!

Βρείτε παρέα

Ένας φίλος για το γυμναστήριο θα σας βοηθήσει –ακόμα κι αν δεν το ξέρει- να κρατήσετε τη διάθεσή σας για γυμναστική. Με άλλη όρεξη πηγαίνει κανείς μόνος και άλλο με μια καλή παρέα. Η ώρα θα περάσει ευχάριστα και ο ένας θα βοηθάει τον άλλο στις ασκήσεις.

Ξεκινήστε με εύκολες ασκήσεις

Δεν υπάρχει λόγος να “καείτε” από τις πρώτες κιόλας μέρες. Πάρτε το ζεστά αλλά και χαλαρά. Άλλωστε, δεν υπάρχει τίποτα πιο ωραίο από το αίσθημα «Κοίτα, μπορώ να το κάνω!» Επίσης, με αυτό τον τρόπο αποφεύγονται και οι τραυματισμοί.

Ελέγχετε συχνά τα αποτελέσματα

Θα πρέπει να ενθαρρύνετε τον εαυτό σας και να τον επικροτείτε με κάθε νέα μικρή βελτίωση.

Κάντε αρκετές εναλλαγές

Δεν υπάρχει τίποτα πιο βαρετό από την ίδια προπόνηση με τα ίδια όργανα βδομάδα τη βδομάδα. Πειραματιστείτε με διαφορετικές λαβές, ανακατέψτε τις ασκήσεις σας ή στην τελική αλλάξτε γυμναστήριο για να μη βαρεθείτε ποτέ!

Ξεκουραστείτε

Θα πρέπει να ξεκουράζεται επαρκώς το σώμα σας μετά από κάθε προπόνηση. Είναι μια φυσική διαδικασία που απαιτεί το σώμα για να αναρρώσει και να αναπτυχθεί που δεν θα πρέπει να του το στερείτε. Ένα φουλ 8ωρο ύπνου είναι ιδανικό για τους περισσότερους ανθρώπους. Ακόμα πιο ιδανικός επίσης, αν μπορείτε, είναι ένας μεσημεριάτικος υπνάκος.

Βγείτε έξω

Απολαύστε τον καθαρό αέρα της υπαίθρου. Επιλέξτε μια φορά στις τόσες να κάνετε μια πεζοπορία σε ένα βουνό, τρέξιμο στο πάρκο της πόλης ή απλά μια επίσκεψη στο χωριό των παππούδων ώστε να αλλάξετε εικόνες. Η επαφή με τη φύση κάνει καλό στην ψυχολογία και διώχνει το στρες.

Κρατάτε σημειώσεις

Κρατήστε σημειώσεις της προόδου σας σε ένα τετράδιο. Κιλά, μετρήσεις, ποσοστό λίπους αν κάνετε τακτικά λιπομέτρηση, τα βάρη που σηκώνετε σε κάθε άσκηση.

Τι θα φέρει η άσκηση για εσάς; Υγεία, ομορφιά, περισσότερη ενέργεια, περισσότερο πάθος για τη ζωή; Αλλά να θυμάστε, ποτέ μη πιέζετε τον εαυτό σας πάρα πολύ σκληρά. Το κλειδί βρίσκεται στη σταθερή και σταδιακή βελτίωση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Τι είναι το γενικό προσαρμοστικό σύνδρομο

Τι είναι το γενικό προσαρμοστικό σύνδρομο

Το μεγάλο δίλημμα: Όγκος πρώτα ή γράμμωση;

Το μεγάλο δίλημμα: Όγκος πρώτα ή γράμμωση;

Διαλογισμός και σωματική διάπλαση

Διαλογισμός και σωματική διάπλαση


 

Tags:

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα