ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση

Προπόνηση τραπεζοειδών

Προπόνηση τραπεζοειδών: Πώς να αναπτύξετε τους πιο πεισματάρηδες μύες

Είναι ένα μέρος του σώματος που πολλοί φυσικοί bodybuilders παλεύουν να το αναδείξουν. Αυτός ο πεισματάρης μυς που συνδέει το λαιμό και τους ώμους και στις δύο πλευρές του λαιμού είναι αρκετά δύσκολος στο να διεγερθεί σε ανάπτυξη. Σίγουρα, οι αθλητές που υποβοηθούνται χημικά δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα στην ανάπτυξη των τραπεζοειδών τους. Όμως, για όλους τους υπόλοιπους θα χρειαστεί αρκετή δουλειά.

Εάν είστε έτοιμοι λοιπόν, να βάλετε τα δυνατά σας, για επιβλητικούς τραπεζοειδείς ήρθατε στο σωστό μέρος! Κατ ‘αρχάς, ας δούμε τις ασκήσεις που θα πρέπει να εκτελέσετε για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα:

Άρσεις ή αλλιώς shrugs

Είτε πρόκειται για άρσεις με μπάρα ή με αλτήρες, θα πρέπει να εκτελείτε 6 έως 10 σετ, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, προκειμένου να δείτε τον όγκο που επιθυμείτε. Το smith παρέχει επίσης έναν στέρεο μηχανισμό ελέγχου για τη κίνηση του βάρους χωρίς να χρειάζεται προσπάθεια ισορρόπησης. Η άσκηση πρέπει να εκτελείται με ένα είδος ελεγχόμενης παράνοιας (αν αυτό βγάζει νόημα), δηλαδή σηκώστε τα βάρη με ένα ελεγχόμενο και ασφαλή τρόπο, αλλά με εξαιρετική μανία!

Deadlifts

Αυτή η κίνηση θα πυκνώσει όχι μόνο τους τραπεζοειδείς, αλλά και ολόκληρη την πλάτη επίσης. Φορτώστε βάρη, φορέστε μια ζώνη για στήριξη και να ξεκινήστε. Τρία σετ από 5 έως 10 επαναλήψεις είναι ιδανικά.

Άρσεις στην τροχαλία

Αυτή η άσκηση προσφέρει ένα συνεχές ερέθισμα στους τραπεζοειδείς, με αποτέλεσμα την αύξησή τους με τρόπο που δεν μπορεί να επιτευχθεί με τυπικά ελεύθερα βάρη. Δεν υπάρχει σημείο ξεκούρασης στο κάτω μέρος της κίνησης, διότι υπάρχει συνεχή αντίσταση.

Όρθια κωπηλατική

Αυτή η κίνηση θα πρέπει να αποφεύγεται αν είστε αρχάριοι, παρά τις μεγάλες δυνατότητες που έχει για χτίσιμο μυών. Ο κίνδυνος τραυματισμού είναι πάρα πολύ μεγάλος!

Να θυμάστε ότι η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο στην εξίσωση. Αν είστε συνεχώς σε δίαιτα, τότε δεν πρόκειται να προσθέσετε την κατάλληλη μάζα που απαιτείται για μεγάλους τραπεζοειδείς. Προσθέστε κάθε μέρα μια 200-250 γρ μπριζόλα στο διαιτολόγιό σας, μαζί με λίγες πατάτες φούρνου, και τα αποτελέσματα που επιθυμείτε θα φανούν σε λιγότερο από όσο νομίζετε. Θυμηθείτε ότι χρειάζεστε άφθονη ξεκούραση και να δίνετε τον καλύτερό σας εαυτό σε όλες τις μυϊκές ομάδες για μια ολοκληρωμένη και αρμονική διάπλαση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Προπόνηση GVT: Η πιο παρανοϊκή και αποτελεσματική μέθοδος για μυϊκή ανάπτυξη

Προπόνηση GVT: Η πιο παρανοϊκή και αποτελεσματική μέθοδος για μυϊκή ανάπτυξη

Πολλές ή λίγες επαναλήψεις; Τι είναι καλύτερο για χάσιμο βάρους ή χτίσιμο μυών;

Πολλές ή λίγες επαναλήψεις; Τι είναι καλύτερο για χάσιμο βάρους ή χτίσιμο μυών;

Οι 5 βασικότερες ασκήσεις για τρικεφάλους που βγάζουν μάτι

Οι 5 βασικότερες ασκήσεις για τρικεφάλους που βγάζουν μάτι


 

Tags: ,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα