Καθιστές άρσεις γαστροκνημίων στο όργανο

Καθιστές άρσεις γαστροκνημίων στο όργανο

Καθιστές άρσεις γαστροκνημίων στο όργανο

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Γαστροκνήμιος
Εξοπλισμός: Όργανο γυμναστικής
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Κάθισε στο όργανο έχοντας κλειδώσει τους μηρούς σταθερά στο μαξιλάρι
  • Κρατήσου από τις λαβές και έχε τα πόδια σου κλειστά, ενώ τα πέλματα πατάνε σταθερά στην πλατφόρμα του οργάνου ή να κάμπτονται ελαφρώς προς τα κάτω. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Ανασήκωσε όσο ψηλά μπορείς τις φτέρνες και σφίξτε τους μύες της γάμπας.
  • Παύση για 2 δευτ. και έπειτα επιστρέψτε στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβε

Σημειώσεις για τις καθιστές άρσεις γαστροκνημίων στο όργανο:

  • Ο γαστροκνήμιος μυς αποτελείται από δυο διακριτές κεφαλές και γυμνάζονται ιδανικότερα όταν τα πέλματα βρίσκονται ακριβώς παράλληλα μεταξύ τους. Ωστόσο, αν θέλεις να δώσεις μεγαλύτερη έμφαση στην έξω κεφαλή της γάμπας αρκεί μια μικρή γωνία των πελμάτων προς τα μέσα. Αντίθετα, αν θες να στοχεύσεις στην έσω κεφαλή του γαστροκνημίου μπορείς να στρέψεις ελαφρώς τα πέλματα προς τα έξω.
  • Όσο χαμηλότερα φέρνεις την φτέρνα προς τα κάτω τόσο περισσότερο ενεργοποιείται ο υποκνημίδιος, ο μυς κάτω από τις δυο κύριες κεφαλές της γάμπας. Αν και μικρός, ωστόσο βοηθά να “βγει” προς τα έξω ο γαστροκνήμιος.
  • Μην ξεχνάς πως οι γάμπες αντέχουν μεγάλο όγκο προπόνησης καθώς είναι φτιαγμένες να κουβαλάνε όλο σου το βάρος. Αποτελούνται κυρίως από μυικές ίνες βραδείας συστολής και ως εκ τούτου διαθέτουν μεγαλύτερη ικανότητα αερόβιας παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι απαιτούν μεγάλο εύρος επαναλήψεων (συνήθως άνω των 15) ώστε να διεγερθούν επαρκώς, καθώς και λίγα περισσότερα σετ από 3. Για τον ίδιο λόγο επίσης τα διαλείμματα μεταξύ των σετ δεν χρειάζεται να ξεπερνούν τα 30 δευτερόλεπτα.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Ρουμάνικες άρσεις θανάτου

Ρουμάνικες άρσεις θανάτου

Ημικάθισμα στο smith

Ημικάθισμα στο smith

Ποδήλατο στον αέρα

Ποδήλατο στον αέρα

Βαθύ κάθισμα - Squat

Βαθύ κάθισμα – Squat

Πλευρικές κάμψεις κορμού

Πλευρικές κάμψεις κορμού

follow ensomati
follow ensomati @ instagram
Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.