ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Ροκανίσματα χιαστί
Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός, πλάγιος κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Τετρακέφαλος μηριαίος, μέγας γλουτιαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Ξαπλώστε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα ή σε ένα πάγκο
  • Τοποθετήστε τις παλάμες πίσω από το κεφάλι και έχετε τα πόδια σας λυγισμένα. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Ανασηκώστε την πλάτη περιστρέφοντας τον κορμό προς τη μια πλευρά ενώ ταυτόχρονα ανασηκώνετε το αντίθετο πόδι
  • Προσπαθήστε να φέρετε τον αγκώνα της μιας πλευράς σε επαφή με το γόνατο της άλλης πλευράς
  • Κατεβάστε το πόδι και την πλάτη στην αρχική τους θέση.
  • Επαναλάβατε από την άλλη πλευρά.

Σε αυτή την άσκηση η πλάτη μόνο θα ανασηκώνεται. Η μέση και οι γοφοί θα πρέπει να εφάπτονται καθ’ όλη τη διάρκεια της κίνησης με το πάτωμα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Ξαπλωτές άρσεις γοφού με λυγιστά γόνατα

Ξαπλωτές άρσεις γοφού με λυγιστά γόνατα

Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία

Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία


 

Tags: ,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα