ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΤΗΘΟΣ

Όλες οι ασκήσεις για στήθος για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Πιέσεις πάγκου με μπάρα

Πιέσεις πάγκου με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Θωρακικός
Δευτερεύουσα: Τρικέφαλος, Δελτοειδής (πρόσθια μοίρα)
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε έναν πάγκο με τα πόδια σταθερά στο πάτωμα.
  • Πιάστε την μπάρα με άνοιγμα μεγαλύτερο από τους ώμους και ανασηκώστε την από τους ορθοστάτες.
  • Φέρτε την μπάρα πάνω από το στήθος σας με τα χέρια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Εισπνεύστε και κατεβάστε την μπάρα προς το άνω μέρος του στήθους σας.
  • Συνεχίστε μέχρι η μπάρα να έχει βρεθεί λίγο πιο πάνω από το στήθος σας.
  • Παύση για 1 δευτ. και με μια εκρηκτική κίνηση φέρτε την μπάρα πάλι στην αρχική της θέση.
  • Επαναλάβετε.

Έχετε την σπονδυλική στήλη σε φυσική καμπύλη. Κλειδώστε τους ώμους και προσπαθήστε να σηκώσετε με τους μύες του θώρακα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Push-ups

Push-ups

Κατακλινή push-ups

Κατακλινή push-ups

Εκτάσεις στήθους με αλτήρες

Εκτάσεις στήθους με αλτήρες


 

Tags: , , , ,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα