fbpx

Πιέσεις πάγκου με κλειστή λαβή

Πιέσεις τρικεφάλων στον πάγκο
Προπονήσου στο σπίτι ή το γυμναστήριο με δεκάδες δωρεάν προγράμματα γυμναστικής για κάθε στόχο

Είδος άσκησης: Σύνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξάπλωσε σε έναν οριζόντιο πάγκο με τα πόδια να ακουμπούν στο πάτωμα. Βεβαιώσου ότι η πλάτη είναι εντελώς επίπεδη στον πάγκο, χωρίς να κάμπτεται η σπονδυλική στήλη.
  • Πιάσε την μπάρα με κανονική λαβή, με τα χέρια ελαφρώς στενότερα από το πλάτος των ώμων. Πιέστε προς τα πάνω χρησιμοποιώντας το στήθος και τους ώμους για να σηκώσεις την μπάρα.
  • Χαμήλωσε αργά προς το κέντρο του στήθους χρησιμοποιώντας τους τρικέφαλους. Κρατήστε για 1 δευτ.
  • Χωρίς να ταλαντεύεις το βάρος, πίεσε την μπάρα επάνω, ισιώνοντας τα χέρια και κλειδώνοντας τους αγκώνες. Κράτα για 1 δευτ.
  • Επανάλαβε

Μην κάνεις τη λαβή σου πάρα πολύ στενή, διότι περιορίζεις τη σταθερότητα της μπάρας η οποία μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό.


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Πρηνείς άρσεις τραπεζοειδών με αλτήρες

Πρηνείς άρσεις τραπεζοειδών με αλτήρες

Χαμηλή κωπηλατική με μπάρα – ανοιχτή λαβή

Χαμηλή κωπηλατική με ανοιχτή λαβή

Πλευρικές εκτάσεις ώμων με αλτήρες - καθιστές

Πλευρικές εκτάσεις για ώμους με αλτήρες

Κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης

Κάμψεις αυτοσυγκέντρωσης

Προσαγωγή τροχαλίας σε όρθια στάση

Προσαγωγή τροχαλίας σε όρθια στάση

follow ensomati
Προπονήσου στο σπίτι ή το γυμναστήριο με δεκάδες δωρεάν προγράμματα γυμναστικής για κάθε στόχο
Το δικό σου πρόγραμμα γυμναστικής και προπονητικό ημερολόγιο σε λίγα κλικ
Ensomati Mealpro
Ensomati Mealpro
μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά

μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά

follow ensomati @ instagram
Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.