Πρέσα 45 μοιρών

Πρέσα 45 μοιρών για πόδια

Είδος άσκησης: Σϋνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τετρακέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Όργανο γυμναστικής
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ρυθμίστε το βάρος που χρειάζεστε για την άσκηση και καθίστε στο όργανο με την πλάτη στις 45 μοίρες.
  • Τοποθετείστε τα πόδια σας στην πλατφόρμα με άνοιγμα ίσο ή λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων.
  • Τα γόνατα θα πρέπει να βρίσκονται σε στάση ημι-οκλαδόν (90 μοίρες). Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Κρατώντας γερά το όργανο από τις πλαϊνές λαβές, εισπνέυστε και εκτείνετε τα πόδια σας προς τα πάνω.
  • Παύση για 1 δευτ. και επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.
  • Επαναλάβετε.

Η πλάτη και οι γοφοί θα πρέπει να εφάπτονται στο όργανο καθ’ όλη τη διάρκεια της κίνησης. Δεν χρειάζεται να κάμψετε τα γόνατά σας λιγότερο από ημι-οκλαδόν. Αναλόγως με τη θέση των ποδιών στην πλατφόρμα, δίνετε μια ελαφριά έμφαση στις μοίρες του τετρακέφαλου. Με μεγαλύτερο άνοιγμα δίνετε έμφαση στις εσωτερικές μοίρες του μηρού, με μικρότερο άνοιγμα, στις εξωτερικές μοίρες.

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.