ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

03.12.13

2 φορές squat για δύναμη και όγκο στα πόδια!

2 φορές squat για δύναμη και όγκο στα πόδια!

Όχι άλλο αδύναμα και λιγνά ποδαράκια. Δώστε δύναμη και όγκο στα πόδια σας με αυτό το ειδικό πρόγραμμα 12 εβδομάδων που θα θέσει τα θεμέλια για μια στιβαρή, συμμετρική φυσιολογία και θα πυροδοτήσει το μεταβολισμό σας στα ύψη. Το πρόγραμμα έχει σαν βάση την άσκηση που αγαπάμε όλοι να μισούμε!

18.11.13

Προπόνηση Doggcrap - Μέρος 2ο: Ασκήσεις, διατάσεις και συμβουλές

Προπόνηση Doggcrap - Μέρος 2ο: Ασκήσεις, διατάσεις και συμβουλές

Στο πρώτο μέρος του μεγάλου αφιερώματος μας στην προπόνηση Doggcrap, μιλήσαμε για την βάση αυτής της εξαιρετικά καινοτόμας προσέγγισης στην οικοδόμηση μυών, τα ωφέλη της και τους βασικούς της κανόνες. Σε αυτό το μέρος θα αναλύσουμε περισσότερο την φιλοσοφία της μεθόδου, θα σας παραθέσουμε ορισμένα παραδείγματα προγραμμάτων και θα μιλήσουμε για τις διατάσεις που απαιτεί η μέθοδος αυτή που αποτελούν πολύ σημαντικό μέρος της.

15.11.13

Καρδιαγγειακές ασκήσεις σε φάση όγκου

Καρδιαγγειακές ασκήσεις σε φάση όγκου

Εδώ και χρόνια υπάρχουν πολλές αντιπαραθέσεις και άλλες τόσες γνώμες ως προς το αν οι καρδιαγγειακές ασκήσεις να εμποδίζουν την μυική ανάπτυξη σε περίοδο όγκου. Σε αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε σε ποιο είδος καρδιαγγειακής άσκησης είναι το ιδανικότερο για το επίπεδο της φυσικής μας κατάστασης και θα σας μάθουμε πώς να ενσωματώνετε καλύτερα τις αερόβιες ασκήσεις στο πρόγραμμά σας ενώ χτίζετε μυς.

13.11.13

Μεγάλο αφιέρωμα στου Γλουτιαίους: Μέρος 1

Μεγάλο αφιέρωμα στου Γλουτιαίους: Μέρος 1

Είναι μάλλον η πιο αγαπημένη και δημοφιλής μυϊκή ομάδα των γυναικών και για αυτό τον λόγο το συγκεκριμένο άρθρο αυτό είναι αφιερωμένο στο γυναικείο fan club του ensomati. Αν η τυπική ανδρική εμμονή στο γυμναστήριο είναι το στήθος και τα χέρια τότε οι γλουτιαίοι θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι η αντίστοιχη γυναικεία εμμονή - και καλά κάνετε!