Skip to main content

Βαθύ κάθισμα – Squat

Βαθύ κάθισμα - Squat

Είδος άσκησης: Σύνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τετρακέφαλος μηριαίος, μείζων γλουτιαίος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο

  • Στηρίξτε μια μπάρα στον ορθοστάτη σε ύψος λίγο παραπάνω από το ύψος της κλείδας.
  • Σκύψτε και φέρτε τον εαυτό σας κάτω από την μπάρα ακουμπώντας την με το κάτω μέρος του αυχένα και τους ώμους.
  • Πιάστε την μπάρα δεξιά αριστερά και σηκώστε την από τους ορθοστάτες
  • Κάντε ένα βήμα πίσω και σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά όσο το άνοιγμα των ώμων σας. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Εισπνεύστε και χαμηλώστε το σώμα σας προτάσσοντας τους γλουτούς προς τα πίσω και το στήθος προς τα μπροστά.
  • Συνεχίστε μέχρι να φτάσετε σε οκλαδόν στάση (μηροί στις 45 μοίρες με το πάτωμα). Παύση για 1 δευτ.
  • Εκπνεύστε και ανυψώστε το σώμα σας στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε.

Τα βαθιά καθίσματα συγκαταλέγονται στις 5 θεμελιώδεις ασκήσεις του bodybuilding, τις λεγόμενες “Big Five”. Μάθε τα πάντα για τα Squat σε αυτό το ειδικό αφιέρωμα του Ensomati.

Τα πέλματα θα πρέπει να είναι κολλημένα στο έδαφος καθ’ όλη τη κίνηση. Μην γέρνετε υπερβολικά προς τα μπροστά. Η συγκεκριμένη άσκηση θέλει άρτια τεχνική και εξάσκηση για να εκτελεστεί σωστά.



ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Σκυφτές άρσεις γαστροκνημίων – donkey calf raises

Σκυφτές άρσεις γαστροκνημίων – donkey calf raises

Ημικάθισμα με αλτήρες

Ημικάθισμα με αλτήρες

Λακτίσματα γλουτιαίων

Λακτίσματα γλουτιαίων

Ξαπλωτές άρσεις γοφού με λυγιστά γόνατα

Ξαπλωτές άρσεις γοφού με λυγιστά γόνατα

Πλάγιες κάμψεις κορμού με μπάρα

Πλάγιες κάμψεις κορμού με μπάρα

Ροκανίσματα με συστροφή

Ροκανίσματα με συστροφή στον πάγκο